.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نقد بازی ایران - کره شمالی از زوایای مختلف
نقد بازی ایران - کره شمالی از زوایای مختلف

تیم ملی فوتبال کشورمان توانست با شکست تیم کره شمالی ، صعود خود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را قطعی کند . بازی تیم ملی ایران را می توان از چند زاویه نگریست .
در نگاه اول ، شاهزادگان پارسی که در بازی اول خود تیم قدرتمند عراق را با شکست بدرقه کرده بودند ، بار دیگر نشان دادند ، در این دوره از بازی ها حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت . ایرانی های پرتلاش با یک بازی هوشمندانه و هدفمند توانستند تیم ملی کره شمالی یکی از قدرت های جدید فوتبال آسیا راشکست دهند تا فوتبال دوستان ایرانی بیش از پیش به این تیم امید ببندند . امیدی که شاید نتوان به راحتی روی آن قلم یاس و ناامیدی کشید .
در نگاه دوم ، باید گلزن این بازی را زیر ذره بین قرار داد . کریم انصاری فرد بازیکن جوان کشورمان که تنها گل این بازی را به ثمر رساند ، نوید یه مهاجم طراز اول را به فوتبال کشورمان داده است . بازیکنی که باید در ابتدای بازی های ملی خود سعی کند تا قدر پیراهنی را که بزرگان فوتبال ایران و آسیا برتن کردند را بداند و در حفظ آن کوشاتر از قبل باشد . بی شک این جوان آینده دار برای به دست آوردن پیراهن شماره 10 تیم ملی زحمات زیادی را کشیده است ولی زحمت هایی که در آینده برای حفظ آن خواهد کشید بیشتر از گذشته خواهد بود .
و در نگاه سوم ، شاگردان افشین قطبی نشان دادند که تا کسب جام قهرمانی و بلند کردن چهارمین کاپ جام ملت ها در دستانشان ، هیچ ویروسی نمی تواند آنها را از کار بیاندازند . بازی زیبای ملی پوشان ایرانی که به حق نام شاهزادگان پارسی را برای خود برگزیده اند می تواند سر آغازی باشد برای کوچ دوباره فوتیالیست های ایرانی به سرزمین اروپا . گذشته را از یاد نبرده ایم که استعدادیاب های تیم های اروپایی که در هتل های قطر هم دیده شده اند ، روی بازیکنان ایرانی نگاه دیگری نسبت به بازیکنان دیگر تیم های آسیایی دارند .

امید است که ایران عزیزمان پایان خوشی در این دوره از بازی های جام ملت های آسیا را تجربه کند ./
میثم کاوه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.387 seconds.